divendres, 20 de febrer del 2009

Dijous Llarder

Ahir, dijous 19 de febrer, últim dijous abans de dimecres de cendra, més conegut com a dijous llarder o gras em vaig emportar una agradable sorpresa.

Si algú no sap que representa realment lo dijous llarder o busca més documentació pot mirar aquí.

Doncs be, ahir vam pujar com era d'esperar a mig camí (tradicional centre de peregrinació del terme municipal de Tortosa durant el dijous llarder). Esperava no trobar ningú, pos se veu que ia no se deu estilar anar d'excursió a mig camí en dijous llarder perque quan vaig nombrar la idea a classe casi se'm tiren al coll, pero la sorpresa va ser que estava tot ple de gent tot demostrant que no m'equivocava al confiar en que se mantenia la tradició.

També se va demostrar que alla on donen menjar gratis s'omple de gent en seguida, molta gent va pujar només per que els donessin baldana (i no comencem a traure les frases de context). Vam observar que la gent s'està fent molt comodona i molts opten per pujar en cotxe o en moto, però també vam vore molta gent que s'animaven a allargar-se fins a la creu o pegar una volta en bici. Inclús vam veure moltes parelles d'avis que ja superaven la seixantena d'anys i seguien amb forces costa amunt. Des d'aquí felicitat a tots aquells que no es deixen vèncer per la edat.

En resum, ahir vam disfrutar d'un dijous llarder excelent, encara que em costés una bona discussió amb algú que ja sap que no m'agrada discutir. Per sort, entre amics, les coses s'arreglen ràpid.

3 comentaris:

Òscar Cavero 100% ha dit...

a la cava encara es celebre per damunt i aquest dia alla vaix es sagrat, es coneix amb el dia de la truita i tots fem cap al riumar!!
UN DIA EXEL·LENT

Anònim ha dit...

aixo si que esta be!no veieu com l'expectació ja puja???ja us u deixa jo ia.

Segiu aixi,i l'expectació pujarà com l'escuma!!!!

Pen Williams-Director de Marketing de KASASEUA s.a.

Lorena Burcat ha dit...

Si es una tradiccio com cap atra,pero et torno a reptir que lany que be David me pujes en moto.Que me vaig cansarmoltissim!

Besets.

Procedència de les visites